Livet går i vågor
Jag försöker vara positiv. Se det som är bra. Och jag är faktiskt ganska bra på det. Jag kan genuint se det fina jag har och känna tacksamhet över det. Men det kommer dagar, vissa perioder, då allt känns tungt. Så efter en dag med trötthet, kraftlöshet och irritation blev jag idag påmind om allt det fina jag också har.
