Börja dagen med tacksamhet
Man läser ofta om att avsluta dagen med att skriva ner tre-fyra-fem bra saker om dagen. Något bra som hänt, något man fått gjort och något man är tacksam för. Det är en fin vana och det är nyttigt att reflektera hurdan dagen varit. Kanske den inte var så dålig som man hade tänkt sig. Men så läste jag...
